torsdag 15 januari 2015

Mysdagar :)



Blev inge jobb för mig igår, fast jag låg tillgänglig, och för Eva och Chelsea blev det ändrade planer, så vi kunde åka hem till dem och hälsade på :)

( Tydligen 14 veckor sedan vi sågs, så det var ju på tiden...)

Vi myste, barnen lekte på golvet nedanför oss, i våra famnar och ibland satt de i soffan med leksakerna,  (Fabian lekte på fast det var leksaker mest för barn i Chelseas ålder (ca 10 månader)
men var nöjd och glad) , vi prata, åt lunch ihop, tog en promenad så barnen fick sova,
och sen när de sovit klart käkade vi lite mellis :)

Jo just ja vi gav även Chelsea julklappen, vi syrror köpt till henne.

Blev en heldag i myshetenstecken :)

Dock blev Fabian lite svartsjuk när jag hade Chelsea i knä.

Kom dit ca 10, och åkte inte därifrån förrän efter 16,30.

Frågade Fabian om vi skulle äta pannkaka, då jag skulle jobba kväll på torsdag, 
och det är ju pannkakansdag.
Fabian: Mommo Emma
Jag: Ska jag ringa dem och fråga om de vill äta med oss?
Fabian: Ja :)

Sagt och gjort, de kunde komma och äta med oss och jag hade en lycklig grabb :)

Hann med en del bus och lek oxå, innan läggdags :)



Mymorgon/förmiddag idag oxå, då jag ska jobba kväll.

Myste i sängen, med barnprogram och välling,
sen fuskade vi lite och åt frukost i soffan framför tv4play- Bygglov
innan vi gjorde oss klara för dagen.

Pysslade med både lera, tatuering på armen, vattenfärger och "byggmajs", 
Fabian fick i present av Robin & Jennifer med familj :)




Ni ser väl att det är en tårta?! :)
Lekte även i hans rum, och han lagade mat åt mig :)


Han tycker om att hjälpa till när vi lagar mat, 
men även hos Mommo & Ove och hos farmor och farfar.

Blivande kock?? :)

Kram Mia


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!

Va kul att du hittade hit :)
Lämna gärna en kommentar, då blir vi jätteglada :)

Kramar