fredag 31 oktober 2014

Gårdagen- mys, lek, tjejkväll å Hela Sverige bakar :)

Efter att ha haft en inne mysförmiddag med lite inslag av trötthet och gnäll, 
då en grabb vakande tidigt,
så var det en grabb som somnade gott i vagnen efter lunch.

Jag passade på att börja se Tillsammans mot cancer, medan grabben sov, 
då jag jobbade i måndags och missade det.
 Hann dock inte se klart innan grabben vaknade, 
men medan han vakna till och satt i min famn och myste, så såg vi klart på galan.
Mina ögon var inte torra, och inte gjorde de saken bättre att grabben helt plötsligt 
ville ge sin mamma en bamsekram! Älskade unge! <3

Efter att ha käkat lite mellis, så gick vi ut en vända och fick lite friskluft.
Grabben ville till lekparken så vi gick dit :)

In och fixa lite middag och sen drog vi ner till stan, 
för att gå på tjejkväll och möta upp min vän Madde! :)

Fina presenter fick vi av Madde :)


Väl hemma igen och grabben somnat så stod finalen av Hela Sverige bakar på agendan :)
Hela Sverige bakar
Lånat bild från Tv4.
Min favorit tog hem segern, så rätt person vann!

Nu vet jag vad jag önskar mig i julklapp, se nedan :)

undefined
Lånat bilden här.

Kram Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!

Va kul att du hittade hit :)
Lämna gärna en kommentar, då blir vi jätteglada :)

Kramar