onsdag 22 oktober 2014

Annorlunda dag...

Lite annorlunda dag idag, då jag gick mitt första intropass på ett nytt ställe, 
och det verkar vara ett härligt gäng, så jag hoppas jag kommer få arbeta där en hel del :)

Å eftersom jag började så pass tidigt, och inte ville stressa väg med Fabbe allt för tidigt,
 så fick pappan i huset för en gång skull lämna honom :)
Jag ju hittills varit arbetssökande, så då har ju jag lämnat och hämtat på förskolan, 
men nu under introrn iaf så får pappan i huset lämna på morgonen.

Fabbe och hans pappa åkte inte så långt efter mig, 
men skulle ja lämnat innan så hade vi fått gå upp betydligt tidigare.
Medan jag satt och åt frukost och min sambo gjorde mig sällskap i köket, 
så kom en liten grabb tassande ut i köket :)

Kunde till och med gå till jobbet :)

Var absolut inga problem att lämna grabben, knappt han hade tid att säga hejdå till pappa 
och det var en glad grabb jag hämtade efter jobbet :)
Han verkar då trivas bra där :)

Direkt efter att jag hämtat Fabbe åkte vi ut till mamma och fikade lite med dem, 
och sen när syrran/moster kom hem från jobbet åkte vi till sjukhuset och 
hälsa på Fabians gammelfarfar, som ligger där och är dålig.

På vägen tillbaka till mamma/mormor svängde vi förbi Lager 70, Rusta och Jysk och kikade :)

På Lager 70 har de just nu 50% på allt så lite handling blev de :)

Nagellack till Fabbe, som gärna vill ha naglarna målade och han gillar orange :)
Sköna "mjukisbyxor" och en topp, eller vad man ska kalla det fick följa med hem :)

Kollat in toppen tidigare men slog inte till förrän idag, men grabben gillade den inte. Sa att jag skulle ta av mig den.
Tur jag får bestämma själv vad jag vilk ha ;)

När vi kom hem till mamma/mormor så hade hennes sambo/särbo 
gräddat pannkaka som vi mumsade i oss :)

//Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!

Va kul att du hittade hit :)
Lämna gärna en kommentar, då blir vi jätteglada :)

Kramar