tisdag 8 juli 2014

Musteri, album och grillat :)

För några år sedan köpte jag på mig en massa fotoalbum, jag tyckte iaf då att de var många,
 men efter att ha satt in bilder från Fabbe sen han föddes,
 eller egentligen redan när jag väntade honom och framåt, så har jag inte många kvar.
Blir ju en del kort, då man har mobilen med sig typ hela tiden, och fast de inte blir de bästa korten, 
om man jämför med systemkameran, så vill man ju iaf ha dessa kvar som minnen, 
och då går de några album.

Tyvärr har Ikea slutat sålt dessa, och jag vill gärna ha lika album, så hörde en kvinna av sig, 
och hade 4 st helt oanvända, varav tre t.o.m. hade plasten kvar, men hon bodde i Ludvika.
Men efter som de är svårt att få tag på dessa, 
och hon iaf hade fyra så åkte jag och syrran dit och köpte dem.


Åkte en liten omväg när vi ändå var i krokarna, och var in på Grangärde Musteri och handlade lite :)






Ska bli gott att äta och dricka :)

Efter att ha lämnat av syrran på stan, då hon skulle uträtta lite ärenden där,
 så åkte jag bara hem och sen tog vi bilen upp till min svägerska och hennes sambo, 
där vi var bjudna på grillat! :)

Mina svärföräldrar var oxå där, och de blev Fabbe glad över :)
Han har saknat sin mamo, faffa, Suss och Simon :)

Fick även tillfälle att se nya verandan live, och även sitta där och äta :)
Superfin blev den!

Förutom att äta god mat, som bestod av grillad fläskfilé, rostad potatis, sallad från deras egna land 
och goda såser så lekte Fabbe med farmor :)

De gick till lekparken, käkade blåbär i skogen, lekte med vatten, sprang runt och Fabbe sprang även runt och spruta vatten :)

En lycklig och nöjd grabb fick vi med oss hem :)

//Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!

Va kul att du hittade hit :)
Lämna gärna en kommentar, då blir vi jätteglada :)

Kramar