söndag 20 juli 2014

Hagel, vatten och sol med härligt sällskap :)

Kände att jag behövde ut och röra på mig. 
Tror jag inte varit ute och gått nå längre sträckor på säkert fyra veckor, 
förutom när vi var i Stockholm och så, så det var välbehövligt!

Drog med mig syrran och Fabian och tog en tur.
Vi gick ca 7,75 km och var ute i nästa två timmar, men då gick Fabian lite hör och där, 
och stannade och pratade med en av förskolepersonalen som är i samma hus, som där Fabian ska börja :)

Märktes att de varit oväder igår, se bilderna.







Haglet låg kvar än idag...

Men innan promenaden slängde jag ihop en sockerkaka och blåbärsmuffins, efter att sett Erica baka igår.
Ville gärna ha nå att bjuda på när vi fick gäster senare på eftermiddagen.



För efter lunch, så kom Bea med familj och hälsade på :)

Barnen lekte med vatten :)
Plaska, hällde vatten fram och tillbaka, sprang i vattenspridaren och sprutade vatten på varandra :)
Kul hade de vill jag lova!

Å fast Fabian inte sovit mer än typ 5 minuter, 
och vilat lite i vagnen på förmiddagspromenaden så var han så nöjd och glad.
Hände ju något hela tiden, så han kände vill inte efter att han var trött.



Våra gäster började prata om vad de skulle äta, och vips bestämde vi att vi skulle äta ihop, 
så de blev grillade korvar och pommes hos oss :)
Så de blev nästan en hel dag ihop :)
Tack för idag!

Kram Mia

Ps. Undrar hur många ombyten Fabbe haft på sig idag ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!

Va kul att du hittade hit :)
Lämna gärna en kommentar, då blir vi jätteglada :)

Kramar