måndag 21 april 2014

Underbar avslutning på påsk!

Startade dagen med att baka en kaka, typ kärleksmums eller vad man nu kallar dem. 
Dessa innehöll iaf banan och choklad.

Jag å syrran tänkte baka dem redan igår, men hade ingen choklad hemma.
Men det införskaffade vi igår, och idag passade jag på att baka innan bananerna blev oätliga.

Självklart så tappade jag kokosen, så de fick bli strössel på istället.

Blev gofika på eftermiddagen :)



Syrran och jag passade på att pyssla lite, närmare bestämt måla :)
Härligt att kunna sitta ute i solen och njuta medan man pysslar :)



Ett hus till Fabians småsaker, som apan han fick på akuten, målade jag.
Klossbilen målade syrran.

Så här blev den, nu ska den bara ställas i ordning.
Kanske hinner med det imorgon, för nu sover grabben och under dagen har vi bara velat vara ute.



Gräset är så grönt och högt, så redan nu har vår klippis fått börja jobba.
Han klipper dock lite roligt, och det syns ju så bra nu när det är så högt.

Tog en promenad på eftermiddagen med mamma, syrran och Fabian och hittade lite vårblommor :)




Avslutade kvällen med att åka till pappas grav, då det idag är hans födelsedag.
Grattis Pappa! <3



Älskar och saknar dig!

Helt underbar påsk vi haft, med ledighet, fint väder, solen som värmt, umgåtts med familjen, 
pysslat, fixat, promenerat och bara myst!

Kram Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!

Va kul att du hittade hit :)
Lämna gärna en kommentar, då blir vi jätteglada :)

Kramar