torsdag 6 februari 2014

Tur jag har :)

Tur tjejen jag är kontaktperson åt oxå tycker om att baka :)

Hon kom hem till mig idag ( läs igår, då jag trodde detta inlägg publicerades igår) och vi började med en kladdkaka med mörk, ljus och vit choklad, som är så god!

Äta måste vi ju oxå göra, och då vi ändå hade ugnen på så gjorde vi egen pizza med deg utan jäst, så man slipper jäsningen.
Gött är det iaf!

Efter middagen så blev det både blåbärscones, från ett recept av Fredrik från Hela Sverige bakar :)
Ni hittar receptet här!


Och sega kola och havrerutor från senaste nr av tidningen Hembakat!


Självklart fick vi lov att provsmaka allt innan det var dags för henne att åka hem.


Så nu har både hon och jag fika till helgen :)

Fabian ville oxå vara med, så han drog fram sin matstol till köksbänken och lyfte på armarna och sa titta :)

Kramar Mia



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!

Va kul att du hittade hit :)
Lämna gärna en kommentar, då blir vi jätteglada :)

Kramar