fredag 1 juni 2012

Sovrummet med lite Piff

Lite bilder från vårat sovrum, nu när det är lite "piffat".


Fyndade en fin ram på en loppis förra sommaren, och nu är den målad samt att jag satt dit lite tyg och änglavingar, och då blev resultatet så här.
Pryder nu vår trävägg ovanför sängen.



Äntligen har jag, eller rättare sagt syrran och mamma hittat en lampskärm till min lamfot jag fyndade på en loppis.



Satt upp denna fina text på ena sovrumsväggen.


Vann denna i en tävling, så nu kan jag hänga upp boken jag läser ovanför sängen.



Min kudde jag själv stickat med hjälpa av stickring.
Dock har den inte hunnit flyttat in i sovrummet än, men den ska få bo i sovrummet.


En tidigare bild av sovrummet innan "piffet".


Tyvärr får ni inte se någon ny helhetsbild av sovrummet, 
då sängen inte var bäddad när fotona togs...

//Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!

Va kul att du hittade hit :)
Lämna gärna en kommentar, då blir vi jätteglada :)

Kramar