lördag 16 juni 2012

På varsit håll, kan ni tänka er?!

Kändes konstigt att syrran å jag var på olika håll, 
en lördag som denna då de stod shopping på schema. 
 Syrran å hennes kille for till Västerås för att kika på möbler m.m
 på ikea till hans lägenhet å jag följde inte med... 
 Ja lovar jag är inte sjuk utan tyckte de kunde få åka ensamma för en gång skull. 
Men syrran kom inte hem tom hänt å definitivt inte bara inhandlat från Ikea utan hon hade hittat massa fint på Lagerhouse, Nisses, House of Västerås och så klart Ikea. 
Hoppas de kommer bilder på allt fint hon hittat. 

 Medan de var i Västerås så åkte jag ut till mamma ( Min sambo var hos sin syrra och hjälpte dem bygga sitt garage. ) för hon var barnvakt åt vårt älskade kusinbarn Nova. 
 Vi hade hoppats på bättre väder, för då hade nog blivit en tur till Vassbo på lite fika samt en tur till Bäsna för att kika på deras handelsträdgård, men de regnade så himla mycket så istället tog vi en tur till stan, åkte förbi Slättaskogen för att se hur de gick med garaget å sen handla lite mat. 

 På kvällskvisten kom alla ut till mamma för att vi hade blivit bjudna på mat:) 
 7 st på middag å sedan 9 st på efterrätt, för då hade syrran kommit hem igen. 

 Tycker om att umgås med familjen å söta Nova så de har varit en bra dag fast de regnat. 

 Kramar i massor till er alla från Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!

Va kul att du hittade hit :)
Lämna gärna en kommentar, då blir vi jätteglada :)

Kramar