söndag 18 december 2011

Pyssel sugen!

Är så pyssel sugen, men vet inte när tiden ska räcka till...
Har ju ett fint bord nu, så jag vill! nu på en gång!

Har ett par idéer jag vill testa, 
och tror jag har allt material jag behöver till detta.
Så nu är det bara tid jag behöver...

Kanske jag hinner på börja nu under veckan, för det mesta är klart inför julen:

* Maten är inhandlad, bara lite frukt och grönt kvar.
* Julklapparna är nu färdig inköpta och paketerade
- bara etiketter kvar att köpa.
* Brödet är bakat, se alla bakinlägg!

Detta ska jag dock hinna med under veckan:

* Städa (i slutet av veckan)
* Klä granen (23:e)
* Handla det sista  (typ den 22:a)
* Hälsa på min kompis som ligger på sjukhuset
* Lämna tillbaka böcker på Bibblan (20:e)

Men däremellan hoppas jag hinna pyssla lite. 
Hoppas kan man ju alltid!

Kram Mia

Ps. Kikade runt lite, och nu har jag hittat ännu mer pyssel att göra... Ds.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!

Va kul att du hittade hit :)
Lämna gärna en kommentar, då blir vi jätteglada :)

Kramar