fredag 23 december 2011

Spotty med kattkompisar önskar God Jul!


God jul!

Här kommer en liten god jul hälsning från lilla mig, Spotty!
Jag fick tillbringa dan före doppare dan på Djursjukhuset, men det var under protest.
Min husse fick lov att jaga mig så han blev alldeles svettig innan jag hamnade i buren,
hur det nu gick till...

Som ni ser har jag vuxit, och fortsätter jag så här kommer jag bli en redig karl :)
Nu är jag ca 6 månader ( då vi inte vet hur gammal jag egentligen är..)
och då var det dax att kastreras tyckte matte och husse, för jag börjar bli lite små dryg.
Men de bara tror att jag ska bli lugnare... Hihi!
De ska få se!

Men som tröst fick jag å storkatterna lite leksaker, nu när det är jul!

Jag har hört rykten om att granen ska upp ikväll, men hur länge den får stå det får vi se...




Hjälper gärna till att plocka upp...
Stormissarna i huset önskar er en God jul!!

 Ps. Min mattes lillasyster, som oxå brukar skriva här på bloggen, hon har två kissar vid namn Murre och Sally, och de hälsar också God jul till er!

Hittade inte så många bilder på Murre och Sally i mattes dator, får be Emma fixa några nya.

Murres korg, som han börjar ligga i först på höstkanten...
Busiga Sally

1 kommentar:

  1. Halloj Spotty!
    Äntligen har jag tagit mig i nackskinnet för att kolla in hur du har det hemma hos dej.
    Det måste va´kul med allt bus du gör, hihi!
    Titta gärna in hos mej igen och läs om vad som händer här.
    Tass på´re & hälsa kompisarna!

    SvaraRadera

Hej!

Va kul att du hittade hit :)
Lämna gärna en kommentar, då blir vi jätteglada :)

Kramar