måndag 7 februari 2011

Vinster

För en tid sedan vann jag ett presentkort från Inneonline 
inne hos Det vita  Dårhuset, och nu har jag klickat hemma dessa:

Fastnade för dessa fina ljuskoppar


samt denna bookrest,
 som kommer komma upp i sovrummet när det är omgjort.



Boken Blomstrande idéer fick vår mamma av oss i julklapp och strax efter jul, så vann jag denna bok hos Blomsterverkstaden.

Underbar bok med inspiration, idéer samt fina bilder.



Aladåbformen vann jag hos Javabönan, en tjej som kommer från mina hemtrakter :)


Kram Mia

2 kommentarer:

  1. http://www.vindsromantik.blogspot.com/
    Jag har 2 bloggar...

    Hej Syrror
    Kul att ni vill vara med på utlottningen hos mej, önskar er, Lycka till!

    Vilken fin vinst, gillar även tallriks- hyllan.

    Kram Maggan

    SvaraRadera
  2. Hejsan hoppsan!

    Ja med den stora loppisen i Falun menar jag den vid Rusta :) Vi brukar åka till den med jämna mellanrum.

    Jo det finns visst en blom/inredningsaffär vid Coop i Hofors som heter Blommor&Rum. Den var rätt stor och hade mkt fint!! Så har man vägarna förbi där så är det väl värt ett besök!

    Ha det fint!

    SvaraRadera

Hej!

Va kul att du hittade hit :)
Lämna gärna en kommentar, då blir vi jätteglada :)

Kramar