lördag 29 januari 2011

Mat & Skratt :)

Om ca 1,5 timme kommer min goa arbetskamrater hit på mat. 

Jag lovar att vi kommer prata, prata å skratta i massor :)
De är så himla goa :)

Jag har förberett det mesta av maten, 
så nu ska jag bara duscha å fixa till mig lite. 
Sen får jag fortsätta med maten...

Hoppas maten kommer bli bra, då allt är nya recept...

Syrran visade mig dessa härliga rätter, från Kalas gott
och jag ficka ju bara lov att prova.
Tjejen som har sidan Kalas Gott, är nu med i Mäster kocken :)

Återkommer med bilder och omdöme.

1 kommentar:

  1. Hej!
    Ha en trevlig kväll med kompisarna!

    Jag kom bara in för att säga att det gladde mig att du vill vara med i min utlottning:-)
    Lycka till! kram Hillevi, ha det gott!

    SvaraRadera

Hej!

Va kul att du hittade hit :)
Lämna gärna en kommentar, då blir vi jätteglada :)

Kramar