tisdag 4 januari 2011

Bygglov

Ikväll, närmare bestämt om ca 25 minuter börjar mitt favorit inredningsprogram. 
Helt klart det bästa!
Mija har så himla bra smak, det blir alltid så himla snyggt!

Ett lite problem är att foto kursen jag kommer börja med den 1 februari slutar kl 20, 
så jag kommer missa början, illa!
Men men, går väl att se det på Play.


Bild lånad från Hemmakanalen

Update:

Såg ni premiären?
Visst blev det snyggt?!

Jag skulle kunna flytta dit på momangen :)


Kom på att jag och syrran faktiskt hade lite foton på just Matte och Willy.
Vi såg dem på Hem, fritid och Familjemässan 2010 i Falun.




2 kommentarer:

  1. Hej!

    Kul att ni vill vara med i min utlottning! Bygglov är mitt favvo program med:)

    Kram Susanne

    SvaraRadera
  2. Hej! Fick du mitt mail om att du vann min bok "Blomstrande idéer".. lite virrig jag med, det var så många tävlingar och vinnare och sponsorer... :)

    Mitt mail: minna(at)blomsterverkstad.com

    Grattiskramar,
    Minna :)

    SvaraRadera

Hej!

Va kul att du hittade hit :)
Lämna gärna en kommentar, då blir vi jätteglada :)

Kramar