tisdag 11 december 2012

Bra smak :) och 2 till bebisar

Nu har 2 till bebisar kommit i vår tjejgrupp från gymnasiet :)

En liten tjej blev det i November, närmare bestämt 9 November 
och nu har vi fått komma och hälsa på det lilla underverket :)
Så liten å så sööt!

Igår kom nästa sötnos, en liten pojke (10/12).
Fick meddelande om det igår kväll :)

Vi kör varannan vi :)
 Tjej, kille, tjej, kille och i maj så ska det bli en tjej enligt UL.

Overall, Blå, Sparkdräkt med luva i mjuk...

Dessa fina kläder fick lilla Fabian av mina vänner , men det har inte blivit av att visa dem förrän nu.

Älskar ju Newbie kläderna, och den fina uggle pyjamasen har jag redan spanat in, 
och tänkt köpa när han blev lite större, men det behöver jag ju inte nu...
Så de har verkligen bra smak, och verkar känna mig väldigt bra!

Själv fick jag ett paket från Body Shop med härliga doften Jordgubb, samt massa choklad :)

Jo föresten Fabian fick även en mjukis elefant!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!

Va kul att du hittade hit :)
Lämna gärna en kommentar, då blir vi jätteglada :)

Kramar