mÄndag 27 januari 2020

Fredagen

Fredagen bestod mest av positiva grejer...

Solen lyste 🌞
Bara det blir man ju glade av :)

Synd de inte var nÄn snö men jag och Sebastian kunde leka i sandlÄdan iaf :)




Vi leta vatten, byggde hus och fixa flagga :)





Lönespec kom och fick mer lön Ă€n jag trodde jag skulle fĂ„ :) 

Fabian fick brev frĂ„n försĂ€kringsbolaget, och han fick Ă€rrersĂ€ttning beviljad, 
dÄ han gjorde illa sig pÄ förskolan och har nu ett Àrr pÄ knÀ.

Sebastian Ă€r piggare efter förkylning och hosta, och kunde vara med pappa pĂ„ jobbet sista timmarna och dĂ€r hade han röjt med Wille, en annan av pappas jobbarkompisars barn 
och de hade lekt monster :)

Jag gick med lÀtta steg till jobbet :)
Ledig helg vankades ( sen hur jag tÀnkte nÀr jag la en kvÀll de var ju en annan sak ;) )
Fick vara i en annan grupp, men de Àr alltid kul med lite omvÀxling :)

Fabian han hade de toppen bÄde i skola och pÄ fritids :)

Synd bara inte pappa/morfar fÄtt vara med oss!
För i fredags var de 15 Är sedan han somnade in!
Du Àr saknad och sÄ Àlskad!
<3 <3 <3

Kramar Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!

Va kul att du hittade hit :)
LÀmna gÀrna en kommentar, dÄ blir vi jÀtteglada :)

Kramar