måndag 22 juli 2019

Festat för flera år framöver

Jag som typ aldrig är uppe sent 
(iofs är jag kvällsmänniska men har en förmåga att bli trött och även somna ca 20-21
 när man nattar barnen, men sen rätt pigg.. ) 
och dricka de var väl år och dar sedan typ...

Jag har varit på galej tre gånger på mindre än en vecka ;)
Kunde blivit fyra med, men hann inte vara med på en jobbarkompis möhippa.

Först var jag bjuden på Invigningsfest hos en jobbarkompis, 
och de var nära och bra så jag kunde gå hem :)

Trevligt, härligt sällskap och vad vi skrattade :)

Kom först kl 18 och gick typ sist 02,00 ;)


Tog med mig en lite inflyttningspresent

Dagen efter var jag bjuden på 25-års fest, hos en annan jobbarkompis :)

God smörgåstårta och tårta, trevligt sällskap och kul att dansa :)


Tog med mig en liten present, mest på skoj ;)





Gav upp vid 01,30, då cykla jag hem.
De andra höll visst på till 04 😬


2 års-kalas för barnens kusin Filippa dagen där på :)


Sen under veckan hade vi AW med jobbet :)
Träffades på Bishops och åt gott, pratade och hade trevligt :)

//Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!

Va kul att du hittade hit :)
Lämna gärna en kommentar, då blir vi jätteglada :)

Kramar