måndag 7 maj 2018

Öppnis, lek, god mat och promenix

Förmiddagen tillbringade vi utomhus på Öppna förskolan i Hosjö :)

När det var slut svängde vi bara förbi hemma och hämtade lunchen.
och for sedan till syster/moster, där vi intog utomhus utanför henne :)

Tog sedan bilen till Främby Udde, där barnen fick leka och så fikade vi :)

Fabian han tog av sig barfota och kände på vattnet :)
Men han tyckte de var kallt, men gick lit ei vattnet iaf.





Hem och bad stod för herrarna då de var lortiga från typ topp till tå ;)

Mormor och Ove kom förbi en liten vända :)
Vi åkte bakom dem, men de såg inte oss ;)

Barnen fick mysa runt hemma, och sedan blev de skiftbyte.
då jag for iväg och åt med tjejen jag är kontaktperson åt, så fort sambon kom hem.
Vi åt på O´lerys och jag valde en rätt de hade tillfälligt, 
då de firade 30 år.
Nämligen sandwich och caesarsallad i ett, så gott! :)


Fick meddelande av syrran medan jag var på stan, och hon undrade om jag ville hänga på,
och ta en promenad, och det vore ju skönt!

Tog en vända runt Tisken :)





Så skönt, men nu känns de i benen
 efter att ha gått i dagarna tre, och varit ute typ hela dagarna.

//Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!

Va kul att du hittade hit :)
Lämna gärna en kommentar, då blir vi jätteglada :)

Kramar