torsdag 26 april 2018

Uträtta ärenden, luncha, promenad och cykling

Sebastian och jag tog en tur till Lidl, efter vi lämnat av Fabian på förskolan, 
sen ner på stan, för att uträtta lite ärenden och vi fick sällskap av syster/moster och kusinen Harry :)

Vid lunch mötte vi upp Elin, kompis till mig 
och käka lunch ihop på Mimos 
och de var gött :)

Sambon/pappan kom oxå dit och åt lunch med sin jobbarkompisar :)

Sen tog vi syrror och våra minstingar en promenad, så grabbarna fick sova,
och kolla vad vi såg :)



Lite skit som fastnat...



Hämtning av Fabian på förskolan, sen hem och käka lite mellis, sen en tur med cykeln.
Premiär för i år för mig med Sebastian bakpå :)

Fabian önskade att vi skulle ta med cykeln till förskolan, och vi kom på cykel och hämta honom, men då vi skulle till stan, så hanns de inte med, så därför tog vi en tur sen istället :)

Stanna och lekte lite :)




Mamman gunga med ;)



Kaffe och banan planta fick följa med mig hem från Lidl :)



Efter middagen så hämta jag upp syrran och Harry, och så besökte vi kvällsöppet på Gruvan :)

//Mia


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!

Va kul att du hittade hit :)
Lämna gärna en kommentar, då blir vi jätteglada :)

Kramar