lördag 28 oktober 2017

Fordon, lek o tråkiga nyheter!

Grabbarna älskar ju allt som har med fordon att göra,
 så när de var snöskoternsdag på Yamaha så åkte vi dit 😀
Passa på att kika hur butiken såg ut samt snacka o käka en korv som en vän till mig stod o grilla 😀
Hennes make är en av ägarna till affären 😀


Grabbarna var i himmelriket o skulle väl testa typ allt 😬

Testat nya pantmaskinen på Ingarvet 👍🏼


Lämnat lite grejer till klädlagret o varit till återvinningen.

Hälsade på en vän till min sambo samt sonen 😀
Sambon/mamman var på jobbet.

Kika på deras hönor 🐓




Så fina!

Fika o lekte oxå 😀

Stanna till på affären på vägen hem o självklart måste bilarna provåka 🚗🚕
Nöjda fast man inte stoppar i en peng 👌🏽


Tyvärr fick jag samtal att min farmor avlidit i natt 😢
Vi drog inte alltid jämt men hon är ändå min farmor! ❤️
Hon blev 92 år o fick nästan som hon ville, 
avled inte hemma men slapp bli liggande sjuk på ett hem eller sjukhus.
Bodde själv i huset o klara dig själv med hygien, matlagning osv. 
Hade lite hjälp med städ o handling o så bara.

Vila i frid farmor ❤️

//Mia 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!

Va kul att du hittade hit :)
Lämna gärna en kommentar, då blir vi jätteglada :)

Kramar