söndag 2 april 2017

Helgen bestående av dop, loppis, fixa o umgås 😊

Igår lördag var vi bjudna på dop för Miranda ❤️
En söt liten tjej, som är lite mer än en vecka yngre än min minsting Sebastian, 
och hennes mamma är även min arbetskamrat ❤️

En härlig familj, som är lätt att umgås med ❤️
som även består av två tjejer till, en ett år äldre än Fabbe och en ett år yngre 😊

Fin dopceremoni, där Sebbe höll låda men var glad iaf 😉

Supergott fika efteråt 😋

 och barnen kunde leka både inne och ute
så Fabbe var nöjd, och ville inte alls hem...😊



Tack för att vi fick komma!❤️

Men innan dopet var jag, syrran/moster o Fabbe till Bjurs o loppisen där, 
och vilka fina fynd vi gjorde!
Hitta massor av fina kläder till Fabbe, i nästa storlek.😊
Vilket annars brukar vara svårt, då de sliter mer på kläderna ju äldre de blir.

Idag söndag har vi hunnit med en hel del och ☀️ har varit framme 👍😊

Grabbarna lekte med lego på morgonkvisten och var så nöjda!😊


Tvättat, fixat bland Fabbes kläder, bäddat rent i Fabbes säng, lekt o myst med Fabbe o Sebbe, tränat, fixat klämmisar åt Sebbe, röjt lite här o där, barnen har badat m.m

Man hinner mycket när Sebbe sover, iaf när han drar till och sover nästan 3 timmar, 
vilket inte händer så ofta, men ibland så😬

Barnens farmor o farfar kom hit, så vi har suttit ute i solen o bjudit dem på mat 😊
Å Fabbe har fått leka med sin farfar 😊

De tog en promenad o kolla in byggena medan jag var iväg o träna.
Sista passet, och kommer jag kunna röra armar o ben imorn, så är jag glad 😬

Sambon gjorde en så god lasagne 😋
mums!


Tippis låg i solen o jäste 🐈😊

//Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!

Va kul att du hittade hit :)
Lämna gärna en kommentar, då blir vi jätteglada :)

Kramar