fredag 2 december 2016

Inför jul :)

December månad är här!

Nu går det undan och vips så är det julafton, men känns som de mesta är under kontroll här hemma.
Ljusstakarna o gardinerna är uppe, förutom på ett ställe, men det ska jag fixa inom kort.
Lika så alla julsaker är på plats.

Julklapparna har jag fixat en hel del, 
och några vet jag på ett ungefär vad jag ska köpa, 
så det känns bra!
Syrran har jag fixat både julklapp o present redan! 
Det ni! ;)

Julbord snart med jobbet.
Jopp får vara med fast jag är föräldraledig :)
Kläder har jag å hittat, ska bara bestämma vad jag ska ha för skor.
Sen hur det kommer att gå här hemma, när lillebror ska sova, 
är en annan femma, då han vill somna vid bröstet.

Frissan ska jag besöka i helgen, passar på innan julbordet :)

Julmarknaden på Gruvan får man ju inte missa.
Så himla mysig!

Årets julkalender är så mysig, och bra, så den kommer vi fortsätta titta på :)

Bildresultat för selmas saga
Bild lånad här.

Fabian har i år chokladkalender, o den gillar han :)
Samt adventskalender, som han farmor fixat :)

Diggar Mix Megapol, och alla fin julmusik de spelar :)

Å nästa vecka på torsdag börjar Jul med Ernst :)
De får man inte missa!

Tips till er med barn!
Djurens Jul på Dikarbacken, Falun
11/12 kl 11-14.
Mysigt!

//Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!

Va kul att du hittade hit :)
Lämna gärna en kommentar, då blir vi jätteglada :)

Kramar