onsdag 21 september 2016

Sebastian 2 månader

Vår lilla skrutt blev hela två månader idag :)
Tänk att vi redan haft han i två månader! <3

Var till Bvc igår och fick ok stämpel :)
Han öppna händerna, kunde lyfta på huvudet bra och "pratade" :) 
Sköterskan fick även höra han "snacka" :)
För prata och le gör han mest hela tiden, om han är nöjd vill säga, dvs. ätit o sovit.
Skratta gör han mest när han sover, så undrar vad han drömmer för kul ;)

Vikt : 5940g 
Längd: 61 cm

Var oxå prima, och han ligger typ 2 streck ovanför medel...

Han har verkligen hittat sina händer, och har dem gärna i munnen :)
Trodde de fortfarande var ren tur, men de börjar de tydligen göra de i denna ålder, 
så här om dagen när han höll i ringen på sitt gym, så kanske de inte bara var en ren reflex...


Boxar ser de oxå ut som han gör mest hela tiden, så snart får man sig väl en snyting ;)

Sover fortfarande just inge vidare på dagarna, utan bara korta stunder, för man kan ju missa något..
Är väldigt nyfiken! :)

Men senaste tiden ( o detta ändrar sig säkert bara för att jag skriver de...) somnar han vid ca 19 efter att han fått ersättning ( ammar resten av dygnet, men för att även sambon ska kunna lägga honom, samt att ammar jag honom o lägger ner honom så vaknar han ) o sover iaf tills jag lägger mig vid 23, ibland längre och sen får han sova och äta vid mig, resten av natten. Så får jag oxå sova rätt bra.

//Mia


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!

Va kul att du hittade hit :)
Lämna gärna en kommentar, då blir vi jätteglada :)

Kramar