onsdag 6 juli 2016

Gravid v. 39 (38+3)

Nu är det inte långt kvar, bara 10 dagar till BF, 
men bebisen kan ju komma när som helst nu, så tar en dag i taget.

Flera har sagt att oj vad magen sjunkit men svårt för en själv att se de alla gånger,
men de senaste veckorna har jag verkligen känt det, då man sitter
och magen känns som den är nere i knävecken.
Så lite svårt att sitta, men även ligga, då halsbrännan gärna gör sig påmind.

Nu tror jag det mesta är fixat, så bebisen kan komma nu :)

Sängen är bäddad
BB-väskan packad
Faderskapsintyg påskrivet
Bebis kläder tvättade och ligger i byrån
Fått hem mysiga babynestet

Syrran fotade mig och magen, så nu ska jag kolla igenom bilderna :)

Kollat igenom bilderna lite snabbt och fastnade för dessa <3





Å Fabian ville prova fota så syrran fota Fabian :)


Mamma/mormor är nog mer nervös än mig, och ringer varje dag om vi inte träffas 
och frågar hur de är och om jag känner något,
och att hon har mobilen med sig :)
För hon har lovat att komma och vara barnvakt när de sätter igång.
Hon hoppar även högt typ varje gång de ringer ;)

//Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!

Va kul att du hittade hit :)
Lämna gärna en kommentar, då blir vi jätteglada :)

Kramar