söndag 10 januari 2016

Sista dagarna innan jul och nyår :)

Lite av de vi pysslade så här innan jul och nyår :)

15/12

Var iväg med några jobbarkompisar på Hälsovalet, 
och fick njuta av god mat, trevligt sällskap och härliga behandlingar :)


Dessa två är verkligen kompisar, och sa ligga nära varandra :)


18/12

Fick spabehandling även hemma av grabben min, medan han bada :)


18/12

En tur på stan och kolla på dansade björnar :)
tillsammans med mamma/mormor och Ove :)



I mitt flingpaket <3


21/12

Frisörbesök för grabben min :)


23/12

Dinosauriepannkakor :)


24/12

Julafton som firades hos oss tillsammans med familjen :)


Vi fick alla fina julklappar :)

Här är några av Fabians:




Favoriten, som de flesta av oss var med på, var detta lego, som man kan bygga och skruva ihop.
Något som han lekt med typ varje dag  och fått följa med överallt dit vi varit.

28/12

Hälsat på min farmor och blivit bjudna på sju sorters kakor, och hennes fika är ju såå gott!!


Fabian lekte med bilarna och andra fordon, 
som är kvar sen min pappa och hans bror, lekte när de var små :)


Specialbygge ;)


30/12

Syrran/moster var barnvakt och så här såg de ut när vi kom och hämta honom ;)
Men kul hade de haft :)


Mamma/mormor har oxå varit barnvakt 26-29/12, med två övernattningar och även dagtid men på dagtid, så fort jag slutat jobba har jag varit ut dit och umgåtts med grabben.
Inga problem att sova kvar, han sa bara hejdå, och sen var de lugnt.

Tyckte Fabian skulle få julledig, men då jobbade jag och sambon rätt mycket istället, 
men Fabian har inget emot att vara hos varken mormor, Ove, moster eller farmor och farfar, 
så han går de ingen nöd på.

31/12

Jobbade jag kväll, men min grabbar var till syrran/faster och farbror 
tillsammans med farmor och farfar och åt god mat :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!

Va kul att du hittade hit :)
Lämna gärna en kommentar, då blir vi jätteglada :)

Kramar