lördag 21 november 2015

Pysslat :)

Pyssla stod på agendan hos svärföräldrarna idag :)

Fast de var mest jag och svärmor som pysslade, då Fabian tyckte de var roligare att busa med farfar :)

Men dessa var Fabian med och grejade :)


Mina målade alster...


Å Fabians innan han gick å lekte...


Mina snögubbar...


Å mina halv galna tomtar som jag tror inte är helt nyktra...



Lite smällkarameller...


Bjudna på god mat bestående av potatismos, köttbullar, gräddsås och lingonsylt :)

Fortsatte efter maten och pyssla och då pysslade även sambon, detta ljus :)


Snabbaste pysslaren i stan, Fabian, fixade detta ljus innan lek med farfar hägrade ;)


En trevlig pysseldag :)

//Mia 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!

Va kul att du hittade hit :)
Lämna gärna en kommentar, då blir vi jätteglada :)

Kramar