måndag 17 november 2014

Jobb, sjuk, måla och snälla familjer!

Jag jobbade dubbelskift igår, dvs, både förmiddag och eftermiddag/kväll.
Får passa på medan man får jobba ;)

Grabben och sambon min skulle ha åkt till pappa/farfar och fira försenat farsdag, 
men då grabben var sjuk fick de stanna hemma.
Men vi gick ändå inte lottlösa, då vi har så snälla familjer!

Min syrra kom förbi med nybakat ( russinkakor? och saffransbullar), som hon och mamma bakat 
och svägerskan kom förbi med smörgåstårta :)


Grabben är fortsatt sjuk men som tur är, kan sambon pussla med sina tider,
 så endast en förmiddag behöver jag vabba. ( denna gång )

Föresten har jag nu påbörjat ett vikariat, eller vad man ska kalla det. 
Jag har iaf schema i fyra veckor, så det känns toppen!
Kommer jobba många dagar men inte så långa pass.

Film och youtube har gått varmt här hemma medan grabben varit/är sjuk
men idag orkade han samt ville både måla naglarna ( ena handen rosa och den andra orange) 
och måla med vattenfärger :)







//Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!

Va kul att du hittade hit :)
Lämna gärna en kommentar, då blir vi jätteglada :)

Kramar