torsdag 12 juni 2014

Vardagsglimtar

Syrran ( lillasyster_virrpanna) och jag ( bus_troll)  finns även på instagram, 
och det är ju så mycket lättare att bara slänga upp en bild där, men oftast blir det ju bara en liten text till...

Så jag tänkte visa några av de bilder jag lagt upp på sistone, 
och berätta lite mer vad vi pysslar med under veckorna.
Lite vardagsglimtar helt enkelt!
5/6
Crusing på kvällen med sambo, mamma, Ove, syrran och Fabian :)
Fabian gillade att kolla på bilar och få umgås med mormor :)

På dagen var jag och Fabian och hälsade på Elis och hans mamma, 
och grabbarna lekte, vi åt lunch ihop, sen fick de sova lite, och så avslutade vi med mellis :)
Svängde förbi PMU på vägen hem, och lämnade grejer som vi inte använder.
Bättre någon annan får användning av det!


Beställt med sprayfärger, då jag är i nå spraystim, och vill bara spraya mer och mer ;)


3/6

Hälsade på Joakim, och hans mamma Elin :) 
Elin är en klasskompis från gymnasiet.
Vi tog en promenad från dem till Torsångs café, och fikade och sen tillbaka.
Så det blev en promenad på ca 8 km.

Kollade även på alpackor på vägen, men de ville inte vara med på kort.
Gick när jag tog fram kameran...

På förmiddagen blev det oxå en promenad med grannarna till affären :)


2/6

Öppnis i Hosjö på förmiddagen och lekte och åt krabelurer :)

På eftermiddagen lekte vi ute med vatten, åt mellis ute på en filt 
samt att grabben hjälpte mig med diverse göromål :)


11/6

Student för min sambos kusin.
Dock kunde inte sambon närvara, men jag och Fabian hängde på :)

De tog studenten i Borlänge, så vi började dagen där :)
Fortsatte sedan hem till dem, och fixade lite innan själva studenten kom hem, och sen blev de fika :)
Med goda tårtor!

Efter en hel dag ute, så köpte vi ( jag, Fabian, och mina svärföräldrar) pizza och åt hemma hos oss!
Så Fabian fick fortsätta umgås med sin farmor och farfar!
Ni ska tror att det blev en glad grabb, när jag sa att snart kommer farmor och farfar.
Han visste inte riktigt var han skulle ta vägen :)

//Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!

Va kul att du hittade hit :)
Lämna gärna en kommentar, då blir vi jätteglada :)

Kramar