måndag 18 november 2013

Pyssel idag igen, eller mer testa tålamodet!

Blev så taggad av pysslandet igår, så jag fick lov att sy lite idag! :)

Eller rättare sagt testa mitt tålamod, 
då nålen gick av, sydde snett, sprätta upp en hel del och en tråd som lossnade hela j-vla tiden, 
men till slut så blev de klart!

Redan när Fabian sov middag idag, så klippte jag till och nålade så det var bara att sy sen.

Efter att Fabian käkat välling och borsta tänderna så var min sambo så snäll, 
och tog läggningen av Fabian så jag kunde gå upp och sy! Tack!




Sydde ett nytt brandfiltsfodral och denna är jag nöjd med, så den ska sättas upp här hemma.





Sen försökte jag på mig att göra ett kuddfodral med band på, och ja ni ser ju resultatet!
Sneda band är ju bara förnamnet! En femåring skulle ju kunna gjort det bättre! 

Men det var min första, och kanske även den sista!


Sydde även två andra grejer, men det är hemligt, då de kanske ska bli present/julklapp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!

Va kul att du hittade hit :)
Lämna gärna en kommentar, då blir vi jätteglada :)

Kramar