söndag 14 april 2013

IBF Falun Herrar vann SM guld :)

Ja tänkt att IBF Faluns herrar tog SM guld i innebandy.
Så j-vla bra!!

Eftersom vi var på stan så missade jag början men såg från mitten av andra perioden iaf, 
och det var spännande .
Ärligt talat trodde jag det skulle bli silver, och speciellt när jag brukar titta på tv eller live, 
så brukar de förlora, men inte igår.
Härligt att se när de vann!

Fabian fick oxå lov att titta, då mamma skulle se :)

Damerna i Falun tog sig dock inte till finalen men det gjorde Rönnby och de vann, 
och en av tjejerna som avgjorde var falubördiga Helena Lundqvist, 
som var min tränare när jag började spela i IBF Falun.
Ja faktiskt så har jag spelat innebandy.
Var ju ingen toppenspelare men spelade iaf.

Såg att herrarna skulle firas imorgon på stan, så kanske man kan ta en tur förbi där.

STORT GRATTIS iaf!!!

1 kommentar:

Hej!

Va kul att du hittade hit :)
Lämna gärna en kommentar, då blir vi jätteglada :)

Kramar