lördag 11 augusti 2012

Mias entré



Blev så mycket mysigare vid entrén efter att jag fyndat detta "bord", att ställa där!


Hittat inspiration i en inredningsbutik, där de gjort ljushållare av "skor"
Några helger senare fyndade vi sådan här för 1 kr styck, 
och då fick vi ju bara lov att prova att göra om dessa till ljusstakar.
Syrrans kommer nog bli bättre då de har större platå, eller vad man ska kalla det uppe på.



Mina fina Mårbacka, tänk att jag fått dessa att leva.
Kors i taket!

Hittade dessa fina blomsterpinnar när vi var till Forsnäsgården, efter tips av en kompis. 
Tack Madde för tipset!
Underbar butik, med gott fika!



Min tomat planta som växer så det knakar.
Helt otroligt då jag inte ens har en grön tumme...
Hittat 7 st små gröna tomater :)


Inne har jag oxå en pelargon, som heter Americana white splash, som är så fin!


Kram
Mia

1 kommentar:

  1. Hej!

    Nu är vinnaren av det fina armbandet från Baglady presenterad, kom in och se om du blev den lyckliga :)

    KRAM

    SvaraRadera

Hej!

Va kul att du hittade hit :)
Lämna gärna en kommentar, då blir vi jätteglada :)

Kramar