söndag 11 mars 2012

Loppis och inhandling av present

Lurade med syrran ner på stan igår, för att inhandla födelsedagspresent, och samtidigt passade vi på att besöka loppisen uppe vid Rusta, och faktiskt gjorde vi lite fynd :)
Men vi lär greja och dona lite innan ni får se vad det kommer att bli :)

Hittade till slut present, men vi fick leta och fundera ett bra tag först.

Så nu ska jag snart hoppa in i duschen, klä på mig, slå in presenten för sen ska jag på kalas :)
Min kompis sedan ca 10 år tillbaka fyller år idag!!
Stort Grattis Elin!!!

Kram Mia

4 kommentarer:

  1. Nej, jag vet inte alls vad jag ska köpa! Velar fram och tillbaka om jag ska välja något till mig eller till Robin :)

    KRAM

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Nu är tävlingen i samarbete med Mykidoo avslutad, kom in och se om du är den lyckliga vinnaren :)

    Om inte så har jag 2 andra tävlingar igång som du gärna får vara med i :)

    Hoppas du har en toppen tisdag!
    KRAM

    SvaraRadera
  3. Hej!

    Nej tyvärr så finns inte Spikens Loppis längre :-( Den slog igen pang-bom och de var visst lika förtvivlade som vi besökare. Vet inte varför den stängde mer än att det skedde väldigt hastigt... Det har dock öppnat en ny loppis i Gävle som verkar vara bra, Maxim heter den och ligger en liten bit från tågstationen typ. Stor lokal och ca 50 loppisförsäljare. Tänkte jag skulle dit och kika på söndag och se om det blir det nya Spiken.

    För övrigt ska jag, mamma och syrran till loppisen vid Rusta/Falun på lördag, ska bli spännande att få rota runt bland alla loppisting :-)

    Ha det gott!

    SvaraRadera
  4. Hejsan!

    Var med i min utlottning om 5st rosa jätte söta hjärtformade dessertskålar!
    http://sstromberg.se/2012/march/utlottning-5st-hjartformande-dessertskalar.html#comment

    Ha en trevlig dag :)

    SvaraRadera

Hej!

Va kul att du hittade hit :)
Lämna gärna en kommentar, då blir vi jätteglada :)

Kramar