torsdag 4 augusti 2011

Så kan det gå och fina ljus

Skulle göra mig till här om dagen och klippa gräsmattan, 
och faktiskt så startade den på första försöket. 
Det brukar den inte göra för min del, men så fort min sambo tittar på den så startar den...
För en gång skulle så började jag på framsidan, och det var tur, för mitt på gräsmattan bak, så börjar den gå lite konstigt, men jag fyller på bensin och den går ett tag till...men sen så ville den inte nå mer, så nu ser min gräsmatta ut så här:


Provade igen igår, ifall den var sur men icke. 
Så nu får jag vänta tills min sambo kommer hem, så får vi se om den vill starta för honom.

Mina svärföräldrar var förbi här, och då fick jag dessa fina ljus:



Vet inte riktigt varför, då jag fyller å först om en månad, men kanske för att jag är snäll :)

Kramar Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!

Va kul att du hittade hit :)
Lämna gärna en kommentar, då blir vi jätteglada :)

Kramar