söndag 12 juni 2011

Shoppingtur till Borlänge och Sågmyra

På fredag kväll blev jag, Maria akut shoppingsugen.
Så på lördagen tog jag med syrran ( Emma ) för att åka till Borlänge samt till Sågmyra för att kika på kläder.

Oftast när man har pengar och vill shoppa, så hittar man ingen ting, men det gjorde jag verkligen denna gång.

Se bilder nedan:


Tunika, jeans och skor


Topp, tights och kjol


Topp


Blommig klänning


Mina nya skor, med döskalle på :)

Köpte även ett vitt och svart långt linne och trosor i Sågmyra.


Samt trädgårdshandskar, till trädgårdsarbete, betong gjutning och målning.

Emma handlade oxå en hel del, men hon orkade inte visa kläderna..

(Det blir inte bättre bilder på mig, så ni får hålla till godo...)

2 kommentarer:

  1. Snygga saker, gillar trädgårdshanskarna. kram johanna

    SvaraRadera
  2. Vad kul att hitta så mycket på en och samma gång :-) Några liknande skor skulle jag också behöva, smidigt att bara kunna sticka i fötterna!

    Kram

    SvaraRadera

Hej!

Va kul att du hittade hit :)
Lämna gärna en kommentar, då blir vi jätteglada :)

Kramar