onsdag 6 april 2011

Tror det kan bli en bra vecka ändå...

Förutom det tråkiga besked men ändå väntat som vi fick igår på jobbet så verkar detta bli en trevlig och bra vecka.

Måndagen:

Hälsade jag på en vän, nämligen Evelina och hennes familj. 
Blev bjuden på våfflor :) Himla gott!

Tisdagen:

Fotokurs som vanligt. 
Bara 3 gånger kvar nu. 
Lite små panik för essän vi ska skriva. Det är nämligen så att skriva och formulera mig inte är min starka sida.

Vi redovisade bilder på uppgifter komposition, 
och jag är riktigt nöjd över bilderna. 
Läraren tyckte oxå bilderna blev bra :)
Tror dock att jag ska fota om en av bilderna.




Strök även när jag kom hem. 
Ingen favvo syssla direkt men väl behövligt. 
Så nu är det gjort! Skönt!

Onsdagen, alltså idag:

Käka lite med några av min trevliga arbetskamrater ( C, C och Y) på Kopparhatten och sedan var vi och såg på filmen 
Hur många lingon finns det i världen?


En helt underbar film!
Gick rakt in i hjärtat, blev så himla berörd. 
Tårarna började rinna...
Har ni inte sett den så se den.
Den får verkligen en att tänka till.


Medan jag och Y väntade på att de andra skulle sluta jobba för dagen, 
så satt vi i solen och njöt.
Då ringer min syrra och talar om att de oxå är i stan, så mamma, min syrra samt busungen ( vårt kusinbarn) kommer förbi och säger hej!
Älskar den ungen! 
Hon är ju bara för go!

Torsdag:

Jag och tjejen jag är kontaktperson åt ska åka till Lugnet, och kika på 4:e semifinalen för herrarna i Innebandy mellan Falun och Warberg.
Ska bli kul! 
Länge sedan jag var på en innebandy match!

Fredag:

Antar att det blir att käka ihop med fredags gänget. 
Kanske blir det Max istället för det vanliga, kebab och Pizza, 
då Max öppnar här i stan.

Helgen:

Inga direkta planer än, mer än att vi tillsammans med några kompisar ska göra god mat och umgås! :)

Höll på att glömma en sak...

Jo just ja, verkar som jag vunnit biljetter till mässan i Falun den 16-17 April :)
Vet inte hur många än, men förhoppningsvis två så syrran och jag kan gå!

Kramar Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!

Va kul att du hittade hit :)
Lämna gärna en kommentar, då blir vi jätteglada :)

Kramar