söndag 19 december 2010

Hämtade våra vinster :)

Jag Mia var till Borlänge idag utan min syrra Emma, då jag skulle köpa julklapp åt henne.

Då passade jag på att hämta ut våra vinster, 
vi vunnit hos Irmas Uthus, 
som för övrigt är en jättemysig butik med en go ägarinna!

Har ni vägarna förbi Borlänge, så passa på att besöka hennes butik!




Vi vann boken Romantiska Hem och Inspiration i vitt samt en skylt Blinka lilla stjärna där.

Då syrran Emma redan har boken, så fick jag ta den och hon skylten.

Men inte nog med det, vi fick även varsin God Jul skylt samt ett hjärta att hänga upp!




Hon är ju bara för go!

Vi tackar så hjärtligt!!

Fastnade bra länge där inne, och pratade och pratade om både det ena och det andra...till slut ringde min sambo som satt utanför och väntade och undrade vad jag tagit vägen.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!

Va kul att du hittade hit :)
Lämna gärna en kommentar, då blir vi jätteglada :)

Kramar